Alap 500 csomagunkat, melyben havi 500 oldal feltöltése és hitelesítése lehetséges, szintén induló vagy mikro vállalkozásoknak ajánljuk, akik költséghatékonyan és biztonságosan szeretnék megoldani EREDETI dokumentumaik tárolását, papírmentesen. 5 különböző dokumentum típust állíthatnak be, mellyel már precízebben szelektálhatják irattípusaikat. 5 felhasználó rendelhető a csomaghoz, így már nem csak a cég vezetése, könyvelése, de akár már külsős partnerek és kollegák is használhatják bárhonnan, bármikor. Általános beállítási javaslat az 5 dokumentum típusra: szerződések, bejövő számlák, kimenő számlák, teljesítési igazolások, számlakivonatok ( természetesen teljesen szabadon állíthatunk be tetszőleges dokumentum típusokat, tetszőleges index adatokkal ) Minden felhasználó számár INGYENES mobil applikációt biztosítunk! Nincs több felesleges irattározás, visszakeresés, könyvelőhöz rohangálás.
Regisztráljon még ma és próbálja ki szolgáltatásunkat INGYENESEN, a MyGreenArchive gomb megnyomásával a nyitóoldalon!